Tuesday, November 29, 2011

गजलहरु

1.
बोकाले दाई हुदैन बुझ,
आँशुमा खाइ हुदैन बुझ ।

पिडाको तिर नहान बरु,
दौरामा टाइ हुदैन बुझ ।

दिन्छ्यौ भने थापुँला हात,
म बाट नाइ हुदैन बुझ ।

बस न बस ढुक्कले बस,
तिम्लाइ बाइ हुदैन बुझ ।

बलेको आगो ताप्छन सबै,
गरीबलाई हाइ हुदैन बुझ ।
 2.
तिमीसँग खेलेको हिजै जस्तो लाग्छ,
कोलमा उखु पेलेको हिजै जस्तो लाग्छ ।

चिच्याउदा तिमी फुकाइ दे थे मैले,
लहराले जेलेको हिजै जस्तो लाग्छ ।

गाम बेसी हाट बजार संगै स्कुल,
कालोपाटी छेलेको हिजै जस्तो लाग्छ ।

लड्दा तिमी परालको भारी बोक्दा खेरि,
आफै लडी ठेलेको हिजै जस्तो लाग्छ ।
         3.

हाँसेर बाँच्न सिक्दै छु म अचेल,
नाचेर बाँच्न सिक्दै छु म अचेल ।

लुकाइ पिडा देखाउदै पिरति,
गाँसेर बाँच्न सिक्दै छु म अचेल ।

पिरको गोली थापी मैले छात्तीमै,
टाँसेर बाँच्न सिक्दै छु म अचेल ।

पाएँ नी पाएँ नपाए नी ममता,
साँचेर बाँच्न सिक्दै छु म अचेल ।

बसाई बस्ती मायाले त्यो शत्रुता,
माँसेर बाँच्न सिक्दै छु म अचेल ।
 
4.
उनको मरो भेट पैले भाको जस्तो लाग्छ,
रानी बनमा संगै गीत गाको जस्तो लाग्छ ।

बल्ल मलाई याद आयो सँगै स्कूल पढ्दा
एउटै मिठाइ पालैपालो खाको जस्तो लाग्छ ।

गैरी गाँउकी सानी उनी डाँडा घरे हामी,
गढी माइको मेलाबाट आको जस्तो लाग्छ ।

लामो कपाल राता गाला बारुले ती कम्मर,
घाँस दाउरा गर्दा माया लाको जस्तो लाग्छ ।

5.
जनताको मुखमा रामराम छ,
यता सरकारमा धुमधाम छ ।

म्याद थपी तलब भत्ता पकाए तर,
तरबारको धारमा संबिधान छ ।

न पाए संबिधान न त शान्ति छ,
जनताको भोटको अपमान छ ।

खायो खेल्यो हल्लियो देश बिदेश,
नकचरा मन्त्रीको न त काम छ ।

सर्कार आयु थप्न दिल्ली जाने रे,
कलंकी बानेश्वर पुरै जाम छ ।

No comments:

Post a Comment